16 червня 2014 р.

Веломаршрут Здолбунів-Верхів-Новомалин-Межиріч-Остріг-Здолбунів

Короткий звіт з кількох фотографій, зроблених мною в кінці квітня під час покатушки рідними місцями.
Маршрут довжиною близько 90 км насичений архітектурними памятками та приємними краєвидами. Дороги різні, але приблизно половина проходить трасою Остріг-Рівне.
В с. Урвенна ми проїхали повз руїни заїзду середини ХІХ ст. Фотографувати його мені було лінь, тому ось старе фото:


Зараз він виглядає так само.
Після Урвенни в Гільчі Другій ми зупинилися біля джерела Святого Миколая-набрали води.
З с.Верхів почалися грунти, проїхавши полями повз Дермань Другу і один з хуторів Бущі ми заїхали в ліс Національного природного парку «Дермансько-Острозький», там були хащі і купа лісових доріг, тож існував лиш напрямок, але ми таки виїхали в потрібному місці біля с. Новомалин, де я впала з велосипеда і прогнивша рубашка тросика задньої перекидки в знак протесту розсипалася.
Так-сяк доїхала до Новомалинського замку і поки мій супутник ремонтував мого велосипеда я побродила навколо руїн:


Замок був побудований ще у XIV-XV ст., після того не раз перебудовувався, руїною стоїть з другої світової, неоготична капличка була зведена на основі однієї з башт замку у кінці XVIII ст.
Капличка з другого поверху руїн замку:



Замок з сторони каплички вже геть не схожий на замок:


 В середині каплички:


 Мій велосипед був підремонтований і настав час їхати далі.


Старою бруківкою ми доїха до с.Межиріч, де розташований Троїцький монастир-фортеця ХV-XVII ст.  Зараз там проводиться реставрація, як на мене без неї він мав більш автентичний вигляд. 



Піч біля монастиря:


Далі був Остріг. Там одним оком глянули на замок. Кругла вежа XVI ст.:


Після чого ми перекусили і покрутили додому. 

Немає коментарів:

Дописати коментар